Wednesday, April 12, 2006

The aftermath of Hara's Nip Binge

Hi this is Lulu writing this. I just wanted to update you on what happened with the niphead I live with. Well, you should have seen her later that night. Man she was hung over from too much nip. I kept on being as loud and as obnoxious as I could just to make her yell at me. She moped around and hissed and swatted at me all night and into the next day. It was so darn funny. It was worth the embarrassment of earlier that day. I especially loved it when she was running after me and she tripped on our friend Paige's foots and went a flying. I kinda got in the way and got runned into but it was worth every second of it. I laughed so hard. I thought I would bust a gut. It was so funny. Well that is all I wanted to tell you about so I guess I better pub-lish this. I will be back again soon.

Saturday, April 08, 2006

Daddy's Great, give us Kittynip.

Yay! Daddy sez he’s gonna give us kittynip tonight! In fact here he comes now. He’s puttin’ it on the floor, and he mushes it up real good so’s I can smell it...WOW!!! He must have just got this stuff! It smells really strong, kinda like Daddy’s mint tea, only not 'zactly, and it makes me feel happy. Oh, I just gotta taste this, it smells so good... it’s kinda dry and kinda crumbly but that’s OK, 'cuz the more I eat the happier I feel. OOOOHHHH... my head is startin’ to feel all tickly inside... and when your head feels like this, the only thing to do is ROLL. Roll, roll, roll, in the kittynip. WHEEEEE! It makes the smell come up again, and now I smell like kittynip and everything is soooo funny... look at Daddy sittin’ there, shakin’ his head and laughin’... He's so silly? he is sayin’ somethin’ about me and stones outta gords or somthin' kinda like that. I wonder what that means... Oh heck I am too happy t o worry about silly stuff like that right now. I will ask Lulu later and see if she knows. Daddy just tossed me my Tribble toy! Oh, I just gotta grab it and bite and kick at it all at the same time, cos it smells like kittynip too, and it's got a little ding-y bell and the sound tickles my ears when I play with it. OOOHHH...and now I have to RUN! Run run run like the wind, round and round, back and forth, round the corners...AHHHHH !!! Daddy’s chair’s comin’ RIGHT at me! Turned just in time! Ha ha, missed me! Hey, look at Lulu! Doesn’t she look silly with all that fur? (Snicker) She really is itchin' to to be pounced, nobody needs that much fur!! OK, Pounce time furbrain... I crouch down,wiggle my butt...annnndddd... HEY!! THE FLOOR JUST TIPPED ME OVER!! NO FAIR!! Oh well, I’m comfterbul here...so I’ll just take a short nap (yawn)... a quick dozzzzzz....... (Snore) Note from Lulu: I am so stinking imbarrased. Who the heck let her on the computer in that condition anyway? I am going to have to speak to daddy about this. Man, you aught to hear that tub-o snore!!!! I wish I had a tape recorder. This would make good blackmail material later.

Sunday, April 02, 2006

Hey! This is Hara writing this. I hope all the other kitties are doin' okay out there. I was thinkin' about things that have happened to me to write about but I haven't a clue what to write. Now that has never stopped me from havin' an opinion before so if you will excuse the ramblin' I will tell you all about all that is on my mind lately. Anyway, that stupid daddy of mine has been hoggin' the computer lately. He says it is because we got fans now and he has to go through all the email and sort out his from ours but I think he is just fiddlin' around just so we don't get to use the computer to tell about all the weird stuff he does. You should see him listenin' to his music. Geeezz! It's a flippin' riot. That guy looks like he is gettin' 'lectro-cuted. I mean really, doesn't that guy have any pride??? Gimmy a break! I also have heard him sing. It reminds me of Lulu cat-ter-wall-in' at daddy when the water dish gets floties in it except he throws in a hairball sound or two for empasis. She is kinda picky about the water dish. Me, well, I don't care. Its wet, its cool, and its not like ya gotta chew it or somthin'. I just drink around the floties. Daddy says ya gotta worry about somethin' called "jerms". Whatever the heck that is. Daddy says we can't see 'em but we gotta watch out for 'em. Get flipping real! Now tell me, just how the hell are we supposed to watch out for something we can't even see???? Like that makes sense. Humans! Can't live with 'em cant live without 'em. I am so glad I am a kitty. We are a lot less uppity and a whole lot more reasonable. Anyway, I can't think of anythin' to write so I guess I better get this posted so that I can go see what my daddy is doing. I gotta keep an eye on him all of the time. And I am the baby around here. I think there is somthin' weird about that. Shouldn't he be watchin' me??? It would be far more interestin' that is for sure.